قتل سه عضو خانواده توسط پدر افسرده (۹ خرداد ۱۴۰۳) باغ بام ها مدرن ترین راه بهبود محیط زیست شهری عملکرد مثبت دولت سیزدهم در حل بسیاری از مشکلات کشور پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۹ خرداد ۱۴۰۳) | افزایش دمای مناطق گرمسیر استان تا ۴۰ درجه! اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش ۵ زندگی دیگر شد (۹ خرداد ۱۴۰۳) بانوان پیش از اقدام به بارداری از سلامت دهان و دندان خود اطمینان حاصل کنند ژنتیک و وراثت اصلی‌ترین علت کم‌کاری تیروئید در کودکان بیماری MS درمان قطعی ندارد، اما با مصرف دارو می‌تواند به خوبی کنترل شود والدین؛ فرزند اول را برای حضور نوزاد جدید آماده کنند بی‌احترامی، زخمی است که با کودک می‌ماند! چه زمانی وقت مداوا و جراحی چاقی در کودکان است؟ راز جوان‌تر شدن در پیری آخرین فرصت برای ازدواج‌نکن‌ها | زنگ هشدار برای تجرد قطعی یک میلیون دهه شصتی به صدا درآمد درباره بیماری «ام اس» و راه‌های پیشگیری از آن پیش‌بینی افزایش دما در غالب نقاط کشور (۹ خرداد ۱۴۰۳) خیران مدرسه‌ساز ۳۰ کلاس جدید در حاشیه مشهد می‌سازند اما و اگر‌های ثبت‌نام سرویس مدارس | چرا سامانه «سپند» در دسترس نیست؟ فروش خودرو سیل‌زده مشهدی به ۵ میلیون تومان! سرقت مسلحانه گله گوسفندان در حوالی مشهد جدال با مرگ | روایت ۲ ساعت اضطراب و دلهره در عملیات نجات جان پاکبان مشهدی گرفتار در سیل + ویدئو
سرخط خبرها

نامه سه هزار معلم به رهبر معظم انقلاب | خیال خام غارت میهن عزیزمان را ناکام خواهیم گذاشت

  • کد خبر: ۱۲۹۳۵۰
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
نامه سه هزار معلم به رهبر معظم انقلاب | خیال خام غارت میهن عزیزمان را ناکام خواهیم گذاشت
سه هزار نفر از معلمان سراسر کشور در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب، بر ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، معلمان سراسر کشور در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب نوشتند:

تمامی دانش آموزان خود را که فرزندان عزیزتر از جانمان می دانیم تنها نخواهیم گذاشت و مجاهدانه اجازه نخواهیم داد ذره ای تردید نسبت به آرمان های بلند و استوار انقلاب در اذهان آنها شکل داده شود.

متن این نامه به شرح ذیل است: 

محضر رهبر عزیز انقلاب اسلامی

حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

سلام علیکم

ما معلمان مفتخریم حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی، آن آرمان الهی و ترسیم شده از سوی حضرتعالی که چشم‌انداز مسیر تعلیم و تربیت را روشن می‌کند همواره دغدغه‌ای مهم برایمان بوده است.

از نابغه بی‌بدیل دفاع مقدس شهید حسن باقری نقل کرده‌اند که فرمود: «آن چیز که انسان را خسته می‌کند کار فراوان نیست بلکه بی‌برنامگی‌ست. » و به راستی که هیچگاه سختی‌های این مسیر پر تلاطم ما را بر آن نداشت که از کوشش دست کشیم و از حرکت امیدوارانه پرهیز کنیم. 

هر آینه و هر آن شکرگزار نعمت وجود انقلاب عزت بخش مان بوده و هستیم. آن هنگام که جنابتان مسیر پر افتخار انقلاب را به پیمودن مسیر قله‌ها تشبیه نمودید و مخاطرات در مسیر کوهنوردی را به سختی راه انقلاب تعبیر نمودید ، دلمان قرص و خاطرمان جمع شد و مگر نه اینکه ایستادن بر آن چه خط مشی گفتمان انقلاب اسلامی و شهیدان عزیز است، عهدی است جانانه که هیچگاه از قلب مردم شریف این آب و خاک و معلمان آزاده زدوده نخواهد شد.

در این مکتب پر افتخار آموختیم آن چه حرکت در مسیر اعتلای عدالت و نیل به حیات طیبه را کُند می‌کند دلسوزانه بیان کنیم و از مقاومت دست نکشیده و در صیانت از آرمان‌های این راه پر افتخار از پای نیافتیم. ما اینک خود را سربازان جهاد تبیین می‌دانیم. سربازان حریم مقدسی به نام جمهوری اسلامی ایران که سر و تن و جانمان به فدایش. باز هم می‌گوئیم که در این غبار فتنه و تلاطم خصمانه‌ی دشمنان اسلام و قرآن ما پا در رکاب علمدار انقلاب خواهیم ماند.

روزها و شب‌ها از پی یکدیگر می‌روند اما عهد و پیمان ما با شما کهنه نخواهد شد. ما به یاد شهدای معلم این انقلاب و بر اساس وظیفه مُسلم‌مان خیال خام غارت میهن عزیزمان را که با هجوم دشمنان به دین و فرهنگ اصیلمان نمایان شده است، ناکام خواهیم گذاشت تا ذلت دشمنان قسم خورده ی این مرز و بوم افزون شود.

در روزهایی که دشمنان کینه توز انقلاب نسل نوجوان کشور را آماج دسیسه های هویتی و عملیات فریب خود قرار داده اند، تمامی دانش آموزان خود را که فرزندان عزیزتر از جانمان می دانیم تنها نخواهیم گذاشت و مجاهدانه اجازه نخواهیم داد ذره ای تردید نسبت به آرمان های بلند و استوار انقلاب در اذهان آنها شکل داده شود. باشد تا با عنایت خداوند متعال تمامی ایشان سربازان استوار و پای در رکاب بقیه الله اعظم(عج) باشند و ان شاءالله که جز این نخواهد شد.

خداوند یار و نگاهدار شما باشد.

السلام علیٰ من اتبع الهدی

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->